آشفته بازار |
من از راه اومدم من ار راه اومدم
دلت خواست اومدم دلت خواست اومدم
من از راه اومدم نبودی
گرفتار اومدم نبودی
به دنبال تو ماه اومدم
پی چشم سیاه اومدم
فقط با یک نگاه اومدم
باید سر به جنون زد
دل به خاک و خون زد
نرو از روزگارم
بی تو تموم کارم
گذشتن از تو آسون نیست
مثل تو یار فراوون نیست
باید سر به جنون زد
دل به خاک و خون زد
نرو از روزگارم
بی تو تموم کارم
********************
معین
انتقال ساختمان ها به توابع |
| ||
ساختمانها و یا آرایه ای ازساختمان که تاکنون در برنامه ها بکار گرفته شده اند یا بصورت عمومی تعریف شدند و یا درتابعی که مورداستفاده قرار می گرفتند، تعریف شدند . ساختمانها و یا اجزای آنها می توانند به عنوان آرگومان ، به تابع منتقل شده و یا اطلاعاتی را به تابع فراخواننده برگردانند . برای انتقال اجزای ساختمان به تابع ، همانند یک متغیر معمولی عمل می شود . با این تفاوت که نام متغیر ساختمان را باید به همراه جزئ مورد نظر، در آرگومان تابع ذکر کرد و باید توجه داشت که پارامتر تابع نیز باید همنوع با آرگومان متناظر با آن تعریف گردد . بعنوان مثال ، ساختمان زیر را در نظر بگیرید : struct student { char x; int ston; char name[31]; } st1; هر یک از دستورات زیر موجب انتقال مقادیر اجزای متغیر ساختمان st1 به تابعی بنام ()func می شوند . func( st1.x); func( st1.ston); func( st1.name[5]); برای انتقال آدرس های اجزای متغیر ساختمان به توابع باید از عملگر& استفاده نمود . برای توضیح بیشتر به مجموعه زیر توجه نمایید : func( &st1.x); func( &st1.ston); func( &st1.name[5]); func( st1.name); همانطور که در مجموعه دستورات فوق مشاهده می گردد عملگر & باید قبل از نام متغیر ساختمان ظاهر گردد ولی در آخرین دستور ، چون name یک آرایه است ، برای انتقال آن نیازی به عملگر & نیست . مثال 1: #include "stdio.h" از طریق فراخوانی با ارزش ، صورت می گیرد . به هنگام انتقال کامل متغیرهای ساختمان ، همنوع بودن آرگومان و پارامتر مهم است و برنامه نویس باید این مطلب را در نظر داشته باشد ( مثال 2 ) . مثال 2: برنامه ای که چگونگی تعریف پارامتر و آرگومان های ساختمان را نشان می دهد . main)( و آرگومان های توابع جهت انتقال ساختمان ها بصورتی است که در مثال 2 آمده است صحیح می باشند . این روش موجب طولانی شدن دستورات برنامه شده ، وقت بیشتری را نیز می طلبد . برای انتقال ساختمان ها به توابع بهتر است که ساختمان ها بصورت عمومی تعریف شوند و سپس بااستفاده از این تعریف ، پارامترها ومتغیرهای ساختمان تعریف گردند . با توجه به مطالبی که گفته شد ، مثال 2 را می توان بصورتی که در مثال 3 آمده است نوشت .
طریق زیر نیز می توان تعریف کرد : func( struct struct_type parm) مثال 4: برنامه ای که چگونگی انتقال کامل یک ساختمان را به تابع و انتقال اطلاعات از طریق ساختمان به تابع فراخواننده را نشان می دهد . struct personel << New agent >> |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
:: گشت و گذار مخفیانه در اینترنت با Invisible Browsing 4.0.41 :: |
| |
یکی از راههای حفظ و تامین امنیت در اینترنت ناشناس بود , جلوگیری از لو رفتن IP Address شماست که به نوعی هویت شما در اینترنت می باشد .
Invisible Browsing نرم افزاری از شرکت AmplusNet , به کاربر امکان مخفی نمودن IP Adress ویا تغییر آن را می دهد تا بتواند به طور ناشناس به گشت و گذار در اینترنت بپردازد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری نماید . توسط پروکس سرورهای قدرتمند و سریع و ناشناس , به سرعت می تواند هویت شما را در اینترنت تغییر دهد . سایر توانایی های امنیتی نرم افزار Invisible Browsing : توانایی مسدود کردن Popup , Popunder ها , IP های پیغام های Spam و ActiveX ها و JavaScript های مخرب .
Invisible Browsing را میتوانید از اینجا : |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
انواع ساده The simple Types |
| |
جاوا هشت نوع ساده ( یا ابتدایی ) از داده را تعریف می کند : short bbyte int ، long،، char،، float،، double،، boolean، این انواع را می توان در چهار گروه بشرح زیر دسته بندی نمود : ؤ integers ( اعداد صحیح ) : این گروه دربرگیرنده byte، short،، int،و longو میباشد که مختص ارقام علامتدار مقدار کل (whole-valued signed numbers) میباشد. ؤ floating-point numbers ( اعداد اعشاری ) : این گروه دربرگیرنده float و double است که معرف اعدادی است با دقت زیاد . ؤ characters ( کاراکترها ) : این گروه فقط شامل char بوده که نشانه هایی نظیر حروف و ارقام را در یک مجموعه خاص از کاراکترها معرفی می کند . ؤ Boolean ( بولی ) : این گروه فقط شامل boolean است . که نوع خاصی ازمعرفی و بیان مقادیر صحیح / ناصحیح می باشد . شما می توانید از این انواع همانطوریکه هستند استفاده کرده ، یا آرایه ها و انواع کلاسهای خود را بسازید . انواع اتمی معرف مقادیر تکی و نه اشیائ پیچیده هستند . اگر چه جاوا همواره شی ئ گرا است ، اما انواع ساده اینطور نیستند . این انواع ، مشابه انواع ساده ای هستند که در اکثر زبانهای غیر شی ئ گرا مشاهده می شود . دلیل این امر کارایی است . ساختن انواع ساده در اشیائ سبب افت بیش از حد کارایی و عملکرد می شود . انواع ساده بگونه ای تعریف شده اند تا یک دامنه روشن و رفتاری ریاضی داشته باشند . و زبانهایی نظیر Cو C++و امکان می دهند تا اندازه یک عدد صحیح براساس ملاحظات مربوط به محیط اجرایی تغییر یابد . اما جاوا متفاوت عمل می کند . بدلیل نیازهای موجود برای قابلیت حمل جاوا ، کلیه انواع داده در این زبان دارای یک دامنه کاملا" تعریف شده هستند . بعنوان مثال یک int همیشه 32 بیتی است ، صرفنظر از اینکه زیر بنای خاص محیطی آن چگونه باشد . این حالت به برنامه های نوشته شده اجازه می دهد تا با اطمینان و بدون در نظر گرفتن معماری خاص یک ماشین اجرا شوند. در حالیکه مشخص کردن دقیق اندازه یک عدد صحیح ممکن است در برخی محیط ها سبب افت عملکرد شود ، اما برای رسیدن به خاصیت قابلیت حمل پرداخت چنین تاوانی |