اگر می خواهید مدیر موفقی باشید...

  • 1- در مصاحبه استخدامی افراد به سوابق کاری آنان توجه کنید و به خاطر داشته باشید کارمند موفق کارنامه ای پربار به همراه دارد. 2- انعطاف پذیر باشید. 3- بدون توهین به عقاید دیگران، با آنها مخالفت کنید. 4- سر قول خود بمانید. 5- در...
  •  
    • از کارمندان خود به موقع قدردانی کنید...
    • 1- با قدردانی به موقع از کارمندان، انرژی کاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت کنید. 2 - موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و همیشه متبسم باشید. 3 - هرگز برای پیشبرد اهداف کاری خود، دیگ...
    • نقش مدیران
    • 1- در کمک رسانی های مراسم خیریه پیشقدم باشید. 2- با درایت و زیرکی همیشه در کمین شکار فرصت های طلایی باشید. 3- صبر و حوصله را از مهمترین ارکان موفقیت تلقی کنید. 4- مسئولیت پذیر باشید. 5- به منظور اطلاع حاصل کردن از مطالب جدی...
    • مدیران موفق کسانی هستند که ...
    • 1- از رفتارهایی که شما را در سازمان عصبی معرفی می کند ، پرهیز کنید. 2- انتقامجو نباشید. 3- زمان پیاده سازی تصمیم گیری ها...
    • مدیران باید بدانند که ...
    • 1 - رعایت سلسله مراتب کاری را به مسئولین و سرپرستان گوشزد کنید. 2- برای آزمودن کارمندانتان، با آزمایش های فاقد ارزش و بی اساس، شخصیت آنان را زیر سؤال نبرید. 3- با شروع به موقع جلسات ، وقت شناسی ...
    • توصیه هایی برای مدیران و سرپرستان
    • 1- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند.2- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی رهگشا نیستند؛ مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از...
    • چند نکته کارساز در مورد مدیریت زمان
    • یت زمان " 1. به دیگران قول 100% بدهید که کاری را تا  تاریخ معینی به اتمام خواهید رساند. قول دادن به دیگران در شما انگیزه ایجاد می کند. 2.   در مطالعه مجلات ، به منظور صرفه جویی در وقت ، مقالات م...
    • اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما شود ...
    • موفقیت ( قسمت اول ) 1-  اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما می شد، سعی و عمل ، دیگر معنی نداشت. 2-  انتقاد از خود، سازندگی است . به شخصیت استحکام می بخشد و آدمی را برای کامیابی های بیشتر آماده می کند. 3- &n...
    • مواظب وقت خود باشید!
    • ot; خود باشید! 1. برقراری ارتباط ضعیف یا نامفهوم با دیگران از عمده ترین عوامل اتلاف وقت است. برای برقراری ارتباط روشن و شفاف با دیگران وقت کافی صرف کنید. 2.    توانایی حل مشکلات به نحو خوب و مؤثر موجب...
    • دوستی می گفت ...
    • مدیریت ( قسمت سوم) 1.اگر نتوانید برای وقت خود برنامه ریزی کنید، هیچ چیز دیگری را هم نمی توانید اداره کنید. 2.کیفیت زندگی شما بستگی دارد به کیفیت مدیریت شما دراستفاده ی بهتر از وقت. 3.مدیریت زمان ( تنظیم وقت ) مهارتی است که ...
    • در کارتان موفق باشید با رعایت این نکات ...
    • مدیریت ( قسمت سوم ) 1.     کارها را ساده کنید. تعداد مراحل انجام کار را کاهش دهید. 2.     کارهای کمتر اما مهم تر را انجام دهید تا راندمان کارتان افزایش پیدا کند. 3. &nb...
    • نکاتی در مورد موفقیت در کار
    • مدیریت ( قسمت دوم ) 1.    عملکرد مالی سازمان خود را با اطلاعات دیگر سازمان ها مقایسه کنید تا بدین ترتیب به نقاط ضعف سازمانتان پی ببرید. 2.    آینده خود را خودتان شکل دهید و گرنه فرد د...
    • همیشه به یاد داشته باشید که ...
    • مدیریت ( قسمت اول ) 1       - هر چیزی بیش از آنچه در ابتدا برآورد می کنید هزینه در بر خواهد داشت. 2       - هر مشکلی که قرار است پیش بیاید ، پیش خواهد آم...
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد